23 haftalık hamileyim düşük riskim var normalde yatmam gerekiyormuş ama ben bugün biraz oturdum kalktım ondan mı oldu bilmiyorum. bebeğim ilk defa bu kadar aşağıda hareket ediyor korkmam gereken bir durum mu daha önce yaşayan oldu mu neden olmuş olabilir ?