Meltem_71 Arkadaşlar ben 11 haftama bugün girdim doktorum gecen ay gittigimde 1 ay sonra ikili tarama testi olacağını soyledi çarşamba günü icin randevum var 11 hafta 3 4 günlük oluyor bu surecte yapilabilir mi acaba
Eozknc Meltem_71 13. Haftada yapılıyor 15 16 ya kalmamak lazım çünkü 16. Hafta da da dörtlü taraması oluyor
Eozknc Meltem_71 daha doğrusu bana 13. Haftaöda ikili 17.haftamda 4 lü yapıldı dersem daha doğru olur. Size dec11+3 olduğu için yapılabilir