Cagla_konakci canım bende ilk çocuğumu kucağıma aldığımda 19 yaşımdaydım ve zayıftım hiç bir sorun yaşamadım aksine çok güzel bi hamilelik geçirdim ve normal doğum yapmıştım şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum🙂hamilelik kişiden kişiye değişiyor herkes aynı olmuyor maalesef rabbim senin de yardımcın olsun inşallah 🤲🏻