sedaemre o kadar da korkunç değil 😌 ilkimi normal doğurdum 5 saatte. ikinciyide inşallah normal doğururum diye dua ediyorum. Hayırlısı tabi. Ikınmayı doğru yapmak çok önemli. Nefes egzersizlerini unutma doğum sırasında. Ve mümkün olduğunca gidipte hastanede yatarak sancı çekme. Tehlikeli durum yoksa ayakta sanvı çekmek daha hızlandırıyor. Yatarken sancı dayanılmaz olabiliyor. Acemiliğimden dolayı yatırıldım ayağa kaldırmadılat yok nst takacaz serum takacaz yatmalısın falan diye zorlandım.
Doğum başladığını anladığın anda yemek yemeyi kes su dahi içme. Lağma yapmak zorunda kalıyorlarmış sanırım. Ben kahvaltıdan sonra doğuma gittiğim için büyük abdesti doğum sırasında yapmışım maalesef. Tehlikeli olabiliyormuş. Başka sıkıntı yok yani sancıyıda öyle ya da böyle çekiyorsun ama sonra bebeği görünce hepsi geçiyor gerçekten dikişlerimi yaparken gözüm bebeğimden ayrılmadı ağrıyı hissetmeme rağmen bebeğimi giydirmelerini izledim öyle 🤗 Allah kolaylık versin bir avazda kurtarsın inşallah