Poyrazefenin_annesiii Kizlar 29 haftaligim 2-3 dakikadır karnimda bir şey pıt pıt atıyor bebeğim mi hickiriyor sizce. Soda içmiştim. Sanki biri hickiriyor 🙈🙊🙉
Tortilla Poyrazefenin_annesiii evet canm hıckırık benmkıde cok hıckırırdı o haftalarda:) cigerlerı gelısıyormus iyi birsey
Hashasim2020 Bugün benim de oldu 3-4 dakika ritmik şekilde ince ince attı🙊 tekme değildi tekmeleri daha sert oluyor ritmikti bir de 🌝
Poyrazefenin_annesiii Hashasim2020 benimde öyleydi tekmesi değil tekme olunca biliyorum sert oluyor 🙂
1Vera_ Neefeess evet öyle oluyor benimki de 🙈 canım da çok acı çekiyor. Hıçkırık iyi birşeymiş ama sıkıntı yok ciğerleri gelişiyor yavrularımızın 🥰