ElifNilMom
cok cabuk kuculuyorlar.
0-1 ayliklar 26 gunluk bebegime kücuk gelmeye basladi bile ve bir suru almistim, arada hic giyemedikleri de var, birkac kez giydikleri de. yepyeni kaldilar, giyemeyecek artik.
0-3 aylik alin en kucuk olarak. sayiyi cok tutmayin, bebegimin cok kiyafeti var, anladigim kadariyla cogu giyilemeden kuculecek.
alt - ust takimlari hic giydiremiyorum zaten, cok kullanissiz geldi bana. onlar yerine hep citcitli olan tek parca kiyafetlerini giydiriyorum.
iki parca olanların beli açılıyo cunku. beli acilmasin diye ustu altin icine sokuyorsun, ibiş gibi gorunuyo cocuk bu sefer. bezini kontrol edeyim desen o belin icine soktugun ust kiyafeti mecbur cikariyorsun bezin kenarından baktiktan sonra mecbur yine belini topluyosun hic kullanisli degil. tek.parca kiyafette citcitin kenarindan bakiyosun rahat rahat
eldivenler elden çıkıyor, en kucugu bile elinde durmuyo, mecbur corap geciriyosun. en son 3. gunde pes edip tirnaklarini kesmeye basladim eline birsey gecirmiyorum artik
kiyafetleri mumkun oldugunca az ve oz alin.
soyle dusunun, ustundekinin haricinde kenarda iki yedegi olsun, iki de seyahat cantasinda dursun yeter. hava sicak zaten , yikadigin sey hemen kuruyo. boylece doya diya giydirirsin begenip aldigin herseyi.
ben cok aldigim icin, giydirmeye heves edip aldiklarim hep kenarda giyilemeden kuculcek, icimde kalcak , cok uzuluyorum, parama da yazik, hevesime de. az az alin hep