Kızlar 12 saat suni sancı cektım açılmam olmadı ve normal dogumdan aşırı korkmaya başladım özelde sezeryan olayım dedım fiyatlar cok uçuk acaba devlet ücretini karsılasak epudiralli normal dogum yaptırıyormu sezeryanı zorda kalmayınca yapmıyolar çunku