yaztatili Merhaba arkadaşlar 22. haftadayım. Ayrıntılı ultrasonda pelviektazi var dedi doktor. Pek sorun olmayacağını sonradan düzeleceğini söylese de içim rahatlamadı. Böyle bir tanı konan gebelerimiz var mı? Neler yaptınız düzeldi mi bu durum?