Ben de 13. Haftamda başladım, hiçbir sorun olmadı. Yanında decavit kullanıyordum o mide bulantısı yaptı,midem bulanmasın diye peynirle yiyordum doktorum süt ürünleryle birlikte alma dedi, gerçekten de tavsiyesine uyunca geçti. Hatta son 1 buçuk aydır 2şer tane içiyorum sabahları aç karnına, sıfır sıkıntı☺️