Merhaba bende 39. Haftaya giricem pazartesi günü 3 cm acıklığım var fakat sancı - ağrı - kasılma hic yok belim ağrıyor sadece ara ara doktor bekliycez dedi 40-41. Haftaya kadar 😰 bende bir an önce kucağıma almak istiyorum bi yandan da doğum yapmaktan korkmaya başladım korkunca kasılmalar kaçar diyorlar ama ben hic yakalayamadan komple gitti sanırım😩😂