Normalde çok fazla yanma ekşime olmuyordu doktoruma söylemiştim prilam yazmıştı onuda gece içince geçiyor çok iyi geliyor randevuma 9 gün var reçetesiz olarak doktoruma danışarak mide yanması için şurup ya da tabletler varmış sizce eczaneden alabilir miyim kızlar doktoruma soracağım süt midemi bulandırıyor soda da geçirmiyor malesef