Suyunuzun gelmesini beklemeyin herkesin suyu gelecek diye birşey yok. Benim ikisindede dogumda patlattilar. Herkeste ve her cocukta farklı oluyor. Ilk oglumda ben alaturka wc ye oturamamistim bicak saplanir gibi olmustu kasigima agri. Mesela o sanciydi. Ikinci oglumdada makata vurmustu kabız hissi vermişti bana. Ben ikisinide dogum sancisi zannetmemistim ben hala kanama ve su gelme bekliyordum. Kendinizdeki değişiklikleri gözlemleyin bebegin harektelerini gözlemleyin. Bas bas sancı çeken de var hiç sanci cekmeyende var. Ben ikinci oglumda inanin hic anlamadim zaten bebek gelmisti sadece cekip aldilar. Ben kabiz olmuşum zannederek wc de bekliyorum anca 😀😀 meger bebekmis o his 😂😂😂 rabbim herkese kolay dogumlar nasip etsin bir.solukta inşallah kurtarsin