Homeless20 Sedos5066 7+1 im bnde valla son günler hariç gayet iyiydi:) bel ağrım çok midem hafiften başladı bulanmaya :(
Sedos5066 Homeless20 bende karın ağrısı oluyo doktora gittim bugün normal skinti yok dedi sizde de oldu mu
Sedos5066 ogretmmenanne biz duyduk ama çok az küçük olduğu için net değil dedi 1 hafta sonra tekrar gidecez
ogretmmenanne Homeless20 son gittiğimde doktora söyledim sana şu an bağırsak mide ilaçları yazamam yediklerini takip et dedi. Soğanı folik asit var diye yiyordum kestim azaldı ama yine var
Sedos5066 Homeless20 ay akşamları gaz oluyo bende akşamları karın ağrısı oluyo acaba gazdan mi karın ağrısı oluyor ki
Homeless20 ogretmmenanne geçen başka bi postta soğanı azalt dediydin bana ama ben bi iki gün yemedim sonra yedim 😂😂 çok seviyorum napıyım 😂
ogretmmenanne Homeless20 😂😂😂 ben de bayılırım ama sancı uyandırınca kötü oluyorum. Pişmemiş yemiyorum napayım daha iyiyim 😅
papatya35 6+2oldum ama inşallah hep beraber sağlıklı doğumlar yapar kucağımıza alırız evlatlarımızı 😌
Homeless20 Sedos5066 yok benim öyle değil valla normal 😂 ayrıca öyle göğsüm değil kız bildiğin göğüsle karın arası acıyo batıyo gazdan