Bende kullanıyorum alttan alıyorum hiç bulantı halzlik yapmıyor kızlar doktor istediğin şekilde alabilirsin demişti sakıncası yok,benim rahim içersinde kanama alanı göründüğü için kullanıyorum ama yatmıyorum sürekli kendim işimi yaptıgım için yorulmuyorum 6+2yim.