Benimde ilk aydan sonra hafta hafta 3 kere lekelenmem oldu doktoruma söyledim ultrasonda baktığında herhangi bi kanama alanı gözükmüyo dedi ama lekelenmem olmasın diye progestan yazdı ayakta çok kalma ağır kaldırma dedi şuan 17+1 haftalık olduk Rabbime çok şükür hiç bi sıkıntımız yok 🥰