Gd1992 Kızlar bugun acıldeydım aksam birz fenalaştım bebegımın kafasında 1 tane kist vardı acıle gttıgımzde ordaki kadın dogm doktoru 2 tane oldugunu soyledi . 2 tane olması sakıncalımı 19 haftalık hamıleym
AyaYlmazYldrm Gd1992 oglumdsda vardi 16. Haftafa gormustu doktor cift tarafliydi sizinksi gibi hicbir anlwmi yok hemn her bebekte oluyor dmisti 24 haftaya kadar kapanir dmisti 20. Haftada ayrintilida yoktu
Gd1992 Ay ınsallah cnm ya bugunki doktor korkuttu bni amnıyosentez onerdımı doktorunz dedi hayır dedm bnm randevum 21. Haftadaydı bence gec dedi daha erken gıdm dedi 19 dan snra amniyosentez yapılmıyor dedi