Evet sonunda bende paylaşıyorum doğum hikayemi. Şükürler olsun sıkıntısız bi hamilelik geçirdiğimi düşünüyorum bulantım bir bir buçuk ay sürdü kusmadım hiç, biraz mide asidi zorladı beni kabızlık için ise toz magnezyum çare oldu. Eşimin işi gereği doğu görevindeydik ve Doğumum tam tayin dönemine denk geldi. Doğumumu kayseri acıbademde yapmaya karar vermiştik zaten kayınvalidemler yaşıyo orda. 32. Haftama kadar doğum hikayeleri okumadım korkuyordum dahada etkilenmek istemedim. Sonra doktor suyun fazla deyince sardı bi telaş öylede böyle çıkacak oğlum dedim ve tecrübeleri okumaya başladım. 32. Haftalarda oğlum normal doğum pozisyonundaydı kendimi normal doğum psikolojisine hazırlamaya başladım ta ki 35. Haftada oğlum ters döndü döner diye bekledik 38 in başına kadar yok oğlum inat etti dönmem diyor. Doktorla konuştuk 38+5 te yani doğum günümde karar kıldık sezeryan için. 10 temmuz sabah 8 çeyrekte yatışım yapıldı nst bağlandı yarım saat anestezi uzmanıyla görüşmüştüm doğumdan önce spinal önermişti daha çabuk toparlanacağımı ve sütümün daha erken geleceğini söylemişti hem de bebeğimi hemen görebilecektim. Nst den sonra aldılar ameliyathaneye giderken başladı bende bi duygusallık eşim üzülmesin diye tutmaya çalıştım kendimi ama olmadı. Spinal için oturuş pozisyonunu ilkinde yakalayamadım doktorumun sayesinde ikincide yapabildi anestezi uzmanı. Uzandıktan bir iki dk sonra sıcaklık oluştu biraz his var çekiştirmelerde ama acı kesinlikle yok. 15 dk sürmedi 9.40ta bi ağlama sesi inletiyor her yeri doktor gösterdi oğlumu bana doğu doğmaz temizleyip getircez annesi dedi. Bebeğimi temizleyip getirdiler yanağıma koydular yüzünün her yerinden öptüm o ağlıyordu ben ağlıyordum. O kadar güzeldi ki O an isteyen herkese rabbim nasip etsin. Hadi annesi biz gidiyoruz deyip oğlumu çıkardılar. Dikişimde yaklaşık 15 dk sürmüştür. Odama geldim sonra küçük kuzum geldi sakinleşmiş uyuyordu mışıl mışıl. 4 5 saat sonra sondayı çıkardılar çok hissetmedim onu. Hemşireler ayağa kalkmak için korkma yavaş yavaş kendini dinleyerek kalk tuvaletine git dedi. Çok geçmeden kalkmak istedim eşimin yardımıyla bir kaç kez tuvalete gittim sonra ondan da yardım istemedim odanın içinde yürüyüş yaptım biraz zor oldu ama yapmak zorunda olduğumu düşündüm motive ettim. Hastaneden ertesi gün çıktık. İyiki öylede yapmışım şimdi bir haftayı geçti gayet iyi durumdayım gaz sancısı biraz ağrıtıyo karın ve kasık bölgemi. Şükürler olsun bebeğimde bende iyi durumdayız. Oğlum 3400 gram 49 cm doğdu. 60 gram şişi indi sadece.
Hastaneye kendim içim götürdüğüm üç pijamadan ikisini kullandım. Kanamam çok olmadı kirletmedim. Depend hiç kullanmadım lohusa pedi kullandım. İki kilot iki atlet terlik kullandım. Çok sıcaktı çoraptır üzerime yelektir veya fazladan bişey kullanmadım. Hastane çıkışında kendim için elbise almıştım yanıma o kolay oldu benim için giydim çıktım terlikle. Oğlum için ise üç takım hastane çıkışı vardı hepsini kullandım iki müslin bezi iki penye battaniye ağız bezleri çorap ayrıca bir kaç zıbın. Bir haftadan fazladır gümüş göğüs kapakları kullanıyorum çok iyi oldu göğüslerim yara olmadı şu ana kadar, sütümde bir kaç damlada olsun doğum yaptığım gün gelmeye başlamıştı yavaş yavaş arttı mamayla destekliyorum az bi sarılığı var atlatsın diye. Doğum günü hediyem yanımda şimdi Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin isteyen herkesi evlat sahibi etsin 🤗🤗