Reyhan55 aslında devlette de görüyorlar ultrasonla alakası yok fakat doktorlara yasal sınırlama getirildiği için belli bi haftadan önce görselerde söylemiyorlar ,bazı aileler ,kocalar falan bebeğin cinsiyetini öğrenip yanlış şeyler yapabiliyor diye . Sizde bliyorsunuz bazı yörelerde kız bebek istenmiyor . Genelde de doktorlar kızsa erken söylemiyor zagen . Bu çağda ne kadar yanlış bişey ,nasıl hallerdeyiz şaka gibi.