Busramd canım yan komşum yaptı normal doğum 2 ay oldu zaten biliyorsun koranadan kimseyi almıyolar nstye bağlayıp beni bıraktılar su istedim tamm anneni ararız getirir demişler ama aramamışlar ve vermemişler doğum yaparken dilim damağım kupkuruydu çocuğumu bile gözüm görmedi doğurdultan sonra su istedim dedi 😔 dikişi çok fazla ama o kişiden kişiye değişir o konuda hastaneyle ilgili birşey diyemem 🤷🏻♀️ Birde şey dedi doğum için yatırdıkları yer çok pis ve ebeler düzgün davranmıyr ama çocuk doğduktan sonra yatış yaptırdıkları yerde doktorlar hemşireler çok ilgili ve temiz dedi bilgim bu kadar 🌸