Arkadaşlar selam, 1 haftadır geçmeyen bacak ağrıları çekiyorum, doktor magnezyum eksikliğinden olabilir dedi 18 haftalık hamileyim su an, magnevit kullanıyorum günde 2 kereydi bugün 3e cıkardı başka da önerebileceğim bir tedavi yok dedi. Napıcağımı şaşırdım gece yatamıyorum, oturamıyorum yatsam olmuyor kalksam ayrı dert günde 2 saatimi suyun altında geçiriyorum su biraz iyi geliyor ama sonra kaldıgmız yerden devam, bir de evden çalışıyorum masabaşı, çalışmak için oturamıyorum bile her sabah güneşi doğuruyorum 1 2 saat uyku uyuyabiliyorum bugün resmen ağlama krizine girdim sinirlerim cok bozuldu😔😔 allah rızası için şu iyi geliyor diyebileceğiniz bir öneriniz var mı 😔😔