Blackpink Arkadaslar merhaba gebelik kramplarim var malesef bacaklarim cok agriyor uyuyamıyorum. Anasagliktaki ebe magnezyum icmemi soyledi. Magnorm iyi geliyor mu kullanan var mi aranizda ?
Mammimammi Blackpink evet iyi geliyor. Ben 2 gebeliğimde de kullandım.3. Ye hamileyim şimdi. İnş gerek duymayız da kullanmam. İçerken midem bulanıyor onu. Kokusu kötü geliyor bana.
Gocmnn Blackpink ben 5 6 haftadır kullanıyorum canm benm de bacak ve sırt agrılarm vardı kullanmaya basladıgmdan beri agrımıyor şükür
irva Blackpink Bende onu kullanıyordum midemi çok bulandırdı değiştirttim doktoruma.Ama iyi geliyor gerçekten.
Mammimammi Papillon evet ya. Lagam gibi kokusu. Başkaları nasıl içiyor anlamıyorum. Doktoruma kaç defa değiştir dedim. En iyisi bu değiştirmem dedi. Mecburen içiyordum. Hatta içemiyor çoğu zaman yarım bırakıyordum 😂
ZynpynZ Blackpink benim ilk doktorum günde 2 kere magnorm vermişti. Sonradan gittiğim ve hala da devam ettiğim doktorum magnormun emilimi yeterli değil diyerek farklı bir magnezyum türünü içeren Magnesium Diasporalı kullanmamı söyledi. Diasporalın tadı da daha iyi. Kramplara iyi geliyor