Mervesbora canım ben ilk gebeliğimde oraya gittim 24 haftalıkken kayıp yasadım tavsiye etmem hiç şimdi şehir hastanesine eski dosyalarımı gösteriyorum size bişey demedilermi kan pıhtısı için bakmadılarmı zaten bebeğin hastaymıstı falan diyor doktorlar suan 36+3 üm rabbim birdaha yaşatmasın şehir hastanesinden memnunum bi sıkıntım olmadı hiç aksıne söyledim daha onceki gebeliğimi necati bey tüm kanlarıma kadar bakıttı