RabiaMG 2 tane 5’li hastane çıkışı aldım. 0-3 ay 8 ayaklı tulum aldım 15 kısa kol zıbın aldım. 3-6 ay 10 ayaklı tulum aldım 15 kısa kol zıbın aldım. Kasımda doğacak. Ben minnacık bebeklere iki parça giydirmeyi sevmiyorum ondan tulum tercih ettim. Boyu uzuyor giyemiyor vs deyip duruyor kayınvalide ve görümce aman 3 aylık olan tulumu da 4. Aya girdiğinde giymeyiversin. Zaten minimum sayıda aldım. Yıkar yıkar giydiririm.