Mrvaklynr Merhaba 😉 13 haftalığım bugün çok şükür ama bel ağrım var neden oluyor acaba normal mi bazen kaşık ağrısı da oluyor bacaklarıma vuruyor ama çok değil ara ara
hnrgns Mrvaklynr sizden de akıntı geliuor mu başta yoktu ama beyaz bir akıntı oluyor ara sıra doktora diyorum mantar değil beyaz akıntı normal diyor ama
Eeezgi 13+4üm ben de doktor bu haftalarda ağrı batma hissi normal dedi zaten çok anlık ağrı oluyor bebek büyüdükçe ve rahim genişledikçe böyle kısa ağrılar olması normalmiş.
Mrvaklynr [silindi] aslında ben de yapmıyordum ama yapmak zorunda kaldım kaynanamlara gitmiştim baya eğildim kalktım ondan sonra başladı ağrı