Glsm-63 valla ben de gittim bu gün ebeye tansiyonum yüksek çıktı hastaneye aldılar kan aldılar idrar testi yaptılar tansiyonumu ölçtüler nst ye bağladılar sonra baktılar düzeldi tansiyonum geri eve gönderdiler eğer düşmese sancı vereceklerdi 40+5 olduk inşallah hayırlısıyla gelir oğluşum şuanlık bi ağrımız sızımız yok çok iyiyiz 😳😳🤷♀️🤷♀️