SilaTR aynısını yazmıyorum katılıyorum . Ben 2 güne bir takip ettim değerlerimi kan testi ile. Zaten kese görünüyor içi doluyor derken gerçek gebelik olduğu anlaşılıyor sonra hooop başlasın 40 hafta serüveni 😍 hamişliğini tebrik ediyorum canım zaten iki katına çıkmış hamilelikte stres iyi bişey değil kafanı içini rahat tut pozitif ol ☺️