DlgluSeyda İyi akşamlar arkadaşlar 13 haftalık hamileyim düzenli olarak dişlerimi fırçalamama rağmen 2 gündür diş etlerim acayip şişti hafif hafif sızlıyo ve sürekli ağzımda kan tadı var dipleri kanıyo ne iyi gelir sizce nasıl geçirebilirim 😟
muhendisanne1 DlgluSeyda canım hamilelikte normalmiş ben bunun İçin dişcime gittim ama çok hırpalama dişlerini fırçalarken diye uyardı. Yani sert uzun süre fırçalama
Bktbll DlgluSeyda canım macun olarak parodontax kullan diş eti kanaması şişmesi için birebir ben onu kullanıyorum diş etlerim kızarsın fırçalayayım düzenli kullanımda hemen beyazlatıyor
DlgluSeyda Bktbll evde var ondan kullanıyodum ama midemi bulandryo oda şimdi o yüzden sensodyne kullaniyorum. İyi geliyo madem zar zor onu kullaniyim ben yine
Bktbll DlgluSeyda aynen canım benimde miğdemi bulandırıyor ama düzenli kullanımda diş etlerime cok iyi geldi
Newmoon Kesinlikle parodontax ve diş ipi kullanımı başka çözümü yok benim ileri derecede diş eti problemim vardı zaten bayağı hafifletti💁🏼♀️