Kizimveoglumm merhaba reyapta doğum yapan arkadaşlarım hep memnun aslında, ben muayeneye esencana gidiyorum ama hiç güvenemiyorum. Mesut bey diye bi doktor varmış reyapta ondan da epey memnunlar, çok kalabalık oluyor mu sizin gittiğiniz doktor? Birde ultrason cihazında bakarken renkli mi bakıyor yoksa siyah beyaz mı? Esencanda ki doktor bebeği incelerken yan tarafına bi kutucuk açıp renkli banada gösteriyor da çok hoşuma gidiyor o yüzden sordum 🥰❤️