sabah hastaneye yatış yaptım
önlüğü giydirip damaryolu açtılar
ameliyata yarım saat kala sondayı taktılar, bazı hastaneler uyusunca takıyomus ama bizde öyle değildi. acı ve ağrı hissetmedim
ameliyathaneye inince spinal iğnesini yaptılar benim 8. de tuttu ama genelde ilkinde tutuyomus. acı veren bişey değil
kollarımı bağlayıp tansiyon aleti taktılar ve başladılar
ellerini falan hissettim ama acı yok hiçbir şekilde
benimki cok yukarıdaydı bastırdılar falan o yüzden başladıktan 10 dk sonra doğdu ama normalde 3-4 dkda doğuyomus
bebeği gösterdiler ve dikise basladılar yarım saat falan sürdü
sonra odaya cıktım altıma bez bağladılar önlüğümü giydirdiler
2 saat sonra doktorum gelip alttan kanama muayenesi yapıp hafif karnıma bastırdı, bazılarına kum torbası koyuyolarmıs bana koyulmadı
4 saat sonra yürümeye başladım fazla zorlanmadım başım dönmedi ama kahve ve bitter cikolata götürün diyorlar baş dönmemesi icin
sonra da saat bası yürüdüm çok çabuk iyilestim o yüzdende
tek sıkıntım uyusuklugum erken geçti o yüzden ağrım oldu regl agrısının aynısı ama baya şiddetliydi. iğne yaptıklarında çok etkili oluyo her ağrınız olduğunda isteyin.
benden bu kadar ☺️