Kızlar biraz rahatsızlandım doğancım falan oldum elim ayağım titredi kalp çarpıntım oldu acile geldik bu arada 19 haftalık hamileyimKızlar bir de şansımıza acil de kadın doğum doktoru vardı sürekli kontrol oldugum hastaneye geldik ve bu seferki doktorda bebeğim kafasında iki kist gördüğünü söyledi amniyon sentezi önerdi mi doktorun dedi hayır dedim bence dedi 19’u bitirmeden git dedi çünkü 19’dan sonra amniyosentez yapmıyorlar dedi size 19. haftanın içinde ayrıntılı ya gitsem her şeyini görebilir miyiz