Hanımlar ben 5 sene lazere gittim alt bacak koltuk altı, slt kol gitti üstler ve bikini kaldı.(mübarek bitmiyor) şimdi 7 haftalık hamileyim. Lazere 5 aydın gitmedim. Tüyler yine arttı. Gitsem mi, Philips’in bar onu mu alsam yoksa bu süreci ağdayla mı geçirsem bilemedim. Sizin fikirleriniz ne?