ikizminikler canım devlete gideceksen önce devlette kadın doğuma gidiyormuşsun onun yönlenddirmesi ile randevu alıyormuşsun. Yoğunluğa göre bir ay iki ay sonraya randevu veriliyormuş detaylı. Bence şimdiden randevunu alıp gidin kadın doğum için sonra da hemen periontolojiye gidin. Hafta olarakta 21 ile 23′ hafta arasında daha iyi sonuç alınıyormuş biraz daha büyükleri için. Bende haftam geçmesin diye mecbur radyolojiye gideceğim bu hafta, zamanım olsaydı bende periontolojiye gitmek istiyordum devlette.