gulumse0611 bende enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım geçip geçmediğini bilmiyorum ama bendede sürekli baskı oluyodu heleki lavaboda. En son muayeneye gittiğimde doktor normal tuvaleti kullanmayı bırak artık zorlamaya bağlı baskı olabilir dedi. Ayrıca bebek hala dönmedi benim ayaklarıyla aşağı baskı yapıyor olabilir dedi. Bende sabah tuvaletimi normale gece yatana kadar diğer tuvaleti kullanıyorum. Sende zorlama derim canım benim baskı hissim baya azaldı