AtesAlininAnnesi 28 haftalık normal doğum yaptım bebeğim gayet iyi kuvezde 🙏 şimdi normal doğum yapan anneler bana yardımcı olabilir mi dikişleriniz ne zaman iglesti iglesmesi için neler yaptınız kaşıntı veya sızlama oldu mu hiç ? Benim bilgilendirebilir misiniz 🙏😍
SerpilG AtesAlininAnnesi batikon kullanmıştım dikişler düşene kadar. Kişiden kişiye değişir benim 1 ayı geçmişti dikişin düşmesi. 1 dikiş vardı gerçi 😀. Kaşıntı falan olmadı bende belki az diye olabilir. Daha fazla dikişi olan arkadaşlar cvp yazar umarım
Esmaemir17 AtesAlininAnnesi Rabbim bebişini hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah♥️Benim normal doğumdan sonra fazla dikişim yokdu agrılarım olmadı çok şükür sende hayırlısı ile çabuk iyileşirsin inşallah
tugce67-67 AtesAlininAnnesi canım daha 5 gün oldu benimki hâla sızlıyor çok aşırı ağrım var.doktor normal bi durum dedi.ağrı kesici alıyorum .her tuvalete gittiğimde dikişlere batikon sürüyorum.arada bi açıp havalandırıyorum.
Zeynep-mina Bende 11 gün önce doğum yaptım ilk üç gün cok zorlandım sonraki günler biraz hafifledi Suan agrım falan yok ama hala oturmada zorluk yaşıyorum genelde dikişin tamamen iyileşmesi bir ayı buluyor diye duyuyorum😕
AtesAlininAnnesi Zeynep-mina bende 6 gün önce yaptım doğum 5 gün boyunca sonta takılı yattım yuruyemedim doğum yaptığım gibi servise cikartildim ve inan yürümeyi özlemiştim direk yürüdüm tabi baş donmem çok aşırı vardı şimdi çok acimasada sızlıyor bazen korkuyorum
Mervedicle AtesAlininAnnesi benimde 6 gün oldu doğum yapalı dikişim kaç tane var bilmiyorum ama eve çıktığımız gün ilk günün rehaveti ve oranın hala uyuşukluğu ile üstüne üstüne oturdum sandalyeye dik bi şekilde oturdum ertesi günü acısı çıktı şimdi yine sızlıyor geçicek inşallah hepimizinki 🤲🏻😊
tugce67-67 AtesAlininAnnesi benim parol kesmedi ağrımı ya apranex mi ne öyle bi ilaç yazdı.saati geçince yine başlıyor😢bi düzelemedim
Sndserl AtesAlininAnnesi bana hastaneden batikon vermişlerdi canım lavodan çıkarken batikon suruyodum ilk gün ağrım oldu daha sonra yataktan kalkarken otururken ağrı yapıyordu yan oturmaya dikkat et benim doktorum uyarmıştı özellikle bacaklarını kapatarak yan otur demişti dikişler de 20 günü bulmuştu sanırım tam hatırlamıyorum benim 4 tane vardı
ruveyda98 AtesAlininAnnesi bugün 32 günlük olduk vr son dikişim dün düştü yani bir ayı buluyor dikişlerin düşmesi ama hala bi rahatsızlık var altımda 🤷♀️
AtesAlininAnnesi ruveyda98 dikişlerin düştüğünü gördün mü kuzum ben doktora sordum kendi kendine curucek dedi
ruveyda98 AtesAlininAnnesi hiç görmemiştim kontrol ediyordum en son baktığımda bir tane vardı dünde onun peçeteye geldiğini gördüm diğerlerini görmedim düştüğünü
Meralvedatazer AtesAlininAnnesi canım benim bugün doğum yapalı 13. Günüm bir dikişim düştü bile ben her lavaboya gittikten sonra sıcak su ile temizledim daha sonra kurutup tendürüyot sürdüm ve fön makinesi ile kuruttum ilk hafta zorluyo sonralarda hissetmiyorsuj bile çok ağrım olduğu zamanlarda minoset ağrı kesici yazmıştı doktor onu kullandım kaşıntı hiç olmadı
Meralvedatazer AtesAlininAnnesi dikişin düştüğünü gördüm ben ped taktığım için birde insan görüyo yani
Gkhneminesn AtesAlininAnnesi canim her wc sonrasi batikon sur kasinti iyilesmeye basladiginda cok olur dus al rahatlatiyor benim cok acili bi surecti dikisler cok aciyodu 1 ay sonunda tamamen iyilesmistim 3 hafta falan ortalama baska sorun varsa yanitlarim
Safiyeerdall AtesAlininAnnesi benim aşırı dikişim vardı iç dikiş özellikle sayamadım dedi doktor dışarda da benim elime gelen 6ydı sanırım ama çok zordu oturup kalkamıyordum 😔 28 günde elime gelmeye başladı dikişler. Sadece batikon kullandım bide temiz ve kuru tutmak gerekiyor
AtesAlininAnnesi Safiyeerdall bende kuru tutmaya çalışıyorum ama imkansız hafif kanamam devam ediyor ya o yüzden kuzum