Zeynep-mina Merhaba hanımlar 39+3 te doğum yaptım 7 Temmuz günü.dikişli normal doğum oldu ancak dikişlerimden dolayı çok zorluk yaşadım bugün 11. Günümüz hala oturmada sıkıntı yaşıyorum normal mi herkesin böyle mi acaba ?
Busesrmz Zeynep-mina bende 7 temmuzda suniyle doğum yaptım kesi felan atmışlardı benimde hala dikişli bende oturmada zorluk çekiyorum benimki bide dikişlerim açıldı tekrar dikti doktorum geçen gün
Pelin0909 Zeynep-mina havalar çok sıcak nemli tutmaman lazım ama kanaman vardır çok sık pedini değiştir Dr sürmen pansuman yapman için birşeyler vermiştir muhakkak sık sık pansuman yap duş al hava sıcak olduğu için 15 günde anca geçer
Zeynep-mina Busesrmz tek değilim o zaman bende acaba enfeksiyon mu kaptırdım onun için mi uzun sürdü diye korktum
Zeynep-mina Busesrmz günde iki kez baticon ile temizliyorum doktorum bu şekilde önerdi siz başka birsey kullanıyor musunuz
Zeynep-mina Pelin0909 cok tsk ederim verdiğiniz bilgiler için herkeste süreç böyle uzun ilerliyor o zaman anladığım kadarıyla
Busesrmz Zeynep-mina ben her tuvaletten sonra iyice kuruluyorum ıslaklığını alıyorum baticonla temizliyorum bide antibiyotik krem verdi bana benimki iltihaplanmıştı açılıp onuda hala kullanıyorum çok şükür şuanlık açılma yok
Pelin0909 Zeynep-mina kışın biraz daha kolay oluyor bu süreç ben 3 normal doğum yaptım hiç dikişim olmadı ama ablamın dikişı çok vardı oda batikomun. Yani sıra kantoran yağıda sÜrdük sende dene istersen
Zeynep-mina Busesrmz ben antibiyotik hap kullandım o da bu sabah bitti doktorum devam etmene gerek yok dedi ama bu saatten sonra insallah iltihap kapmaz aynı gün doğum yapmışız bebiş nasıl ☺️
Zeynep-mina Pelin0909 evet benim de biraz fazla dikişim onun için zorluyor sanırım 😕 kantaron yağını deniyim bide bakalım
Busesrmz Zeynep-mina valla bebiş iyii 🥰 içe dönüklük vardı ayağında o yüzden alçıya alındı ayakları ama inşallah düzelicek♥️ Senin bebişin nasılll
The0000 Zeynep-mina bende sıkıntı cektim aralikta doğum yaptim cok cok soguktu. Biraz enfeksiyon kapmistim zaten bide soguk olunca üşüttüm galiba 2 dikisim acilmisti oturmada uzanmada bile zorlaniyodum. Gec iylestim o yuzden. Dogum yaptigin dr a bi gorun belki disikin acilmis yada enfeksiyon kapmistir ikisinden biri. Pansumanini yaparken kurumasini bekle islak kalırsa oda enfeksiyona yol acar canim