yhilalcaglar Mrymkbc ben istanbuldayım ayrıntılı ultrasonu devlette çektirdim yaklaşık 40 dakika baktılar raporda verdiler başta tedirgin oldum ama gayet memnun kaldım
Mrymkbc Fiyatlar çok uçuk heryerde mi böyle. Devlet hastanelerinde çekiliyor fakat rapor vermiyorlar. Onu da takip eden dr kabul etmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım 😯
deletedmom99 Bizim burda cok uygun ya gittgm hastane 58 tl baska bi hstnye sordum 30 tl dedi hemde özel hastane allah yardmcnz olsun burda goruyrm nekadar pahli yaptryolar
deletedmom99 Mrymkbc ben gaziantepteyim antebin en iyi özel hastanlernden birine gidyrm yinede okadar pahali degil allah yardmcnz olsun orda olsam ben yaptramzdm bu fiyatrlra
1987gokce Mrymkbc devlette max. 5 dk bile bakmiyorlar zaten. Ben Fındıkzade Hekimoğlu görüntüleme merkezinde yaptırdım 250 tl çok memnun kaldım tavsiye ederim.