Bediii Gizem0650 erkek mi bekliyosun cnm yoksa kızmı? Erkekler geç kalıyolar diyolar ama bilmem nekadar doğru.. Ben 39+6, tık yok hala beklemedeyiz oğluşumu 🥰🙏
Berfin_kycn Gizem0650 bizde 38+4 😔😔🥴🥴iki gündür sancılarım hep var ama ilerlemiyor 🤦♀️çoğalmıyor yeni ağrılarım çok doğsa da artk ya