Hanımlar merhaba geçen posta paylaşmıştım 1 2 saat sonra çizgi çıkmıştı hamilelik var mı diye sormuştum bugün yeniden test yaptım ve 10 dk nin içinde 2.cizgi çıktı ama yine silik yani resim nasıl yükleniyor yardımcı olursanız paylaşayım siz de yorum yapın 🌼 inşallah vardır Rabbim isteyen hepimize nasip etsin