Kızlar 16 gün önce sezaryen oldum
dikişlerin olduğu yerde yarım cmlik bir yerden kokusuz akıntı geliyor,
ilk olduğunda 1 hfta önce bardaktan boşalırcasına geldi hastaneye kaldırıldım.
Şuan sızıntı şeklinde kokusuz doğum suyu renginde bi akıntı.
Doktorum yara kapanmadığı için içerideki yağ tabakasını yaktığını sızıntı şeklinde aktığını söyledi.
Batikon İle pansuman yapıp ve gazlı bezle Kapat dedi.
Halen geçmiş değil.
Böyle bi durumu yaşayan var mı?
Varsa nasıl geçirdiniz?
yardımcı olur musunuz?