ArzuDerinD Kizlar suan 8 hafta 4 gun son tarihimdi. Bugun ultrasonla alttan da muayene oldum 6+3 gunluk oldugum cikiyor ve yolk sac var embryo yok… pazartesi kurtaj deniliyor gec dollenme ![olamaz] mi umut yok mu…
mlsmrtgl ArzuDerinD geç döllenme olabilir. Yolc sac oluşmuşsa bebekte oluşur. Beklemenizde fayda var . Farklı bir doktora daha görünün bence .
UrasEgeninannesi ArzuDerinD Allah tan Ümit kesilmez. 1 hafta daha bekle istersen. Senin içinde keşke demezsin sonrasında eğer sağlıklı gebelik değilse bile canım . Pişmanlık duymazsın 😕 Allah yardımcın olsun kucağına almak nasip olsun. Hakkında en hayırlısı neyse o olsun
Mry02 ArzuDerinD başka doktora daha görün cnm 10 haftaya kadar görünmeyebiliyormuş araştırmıştım ben bnm arkadaşımın ki de çok geç göründü kalp atışı da geç duyuldu en iyi başka doktora gitmen bence
Glcnblgl ArzuDerinD bence de bekleyin ki zaten olumsuz bi durumda vücut kendi atıyor düşük oluyor. Başka bi doktora da mutlaka görünün
ElnareGulum Meraba ben geken ayin 17si adet gordum bu ay gormedim goyus uclarimda aci var sik sik idrara gidiyorum acaba hamile ola bilirmiyim?