Mahbuss Sulemsi10 zararlı diyorlar canım ama onsuz da olmuyor yani bende kullanıyorum mecbur çok solumamaya çalışıyorum
cgelmas Sulemsi10 doktor düşüğe sebep oluyor demişti organik kullan dedi temizlik ürünlerini. Mr green aldım şu an
Eee1 Sulemsi10 Ben kullanıyorumm canimm. Ama tabiki solumamaya calismak lazim yani dokuyorum surtuyorum sonra cikiyorum bekletip geri girip yikiyorum. Lavabolar tuvalet banyo falan.Bulasikta zaten hani cok fazla dokulmemeli bir iki damla onunda kokusu o kadar cikmiyor.
Mlgmmmm Hergun tuvalet mutfak tezgahi banyo çamaşır suyu kullanıyorum çok koklamamaya çalış diğer türlü temiz olmuyr maskeyle kullan
Angelada Mlgmmmm cnm hergun zararlı ben haftada bir yapıyorum kirlenmiyor sadece tuvalete döküyorum iki güne bir
Sulemsi10 Mahbuss bende hergun yapmıyorum çalışan insanım zaten mecbur kullanıyoruz bazen aslında kullandığımız sabun şampuan da.bile kimyasal var da işte mecburuz inşallah bisey olmaz 🤷♀️
Necla38 Bızım bır tanıdık camasır suyu yuzunden zehırlenıp bebegını kaybetmişti dıkkatlı olun kımsyasallar ıyı bırrsey degıl hamılelıkte ben de camasır suyu surecrgım zaman maske kullanıyorum