Oya48 17.6 günlük hamileyim az önce gobegimin üstünde saniyelik ceviz büyüklüğünde bir şey oldu korktum sizce bu nedir.birde her tarafım kaşınıyor ne yapacam ben
Fatovebebegi Oya48 Alerji mi oldunuz acaba arkadasım da öyle kaşınıyordu yumurta fazla yemiş ondan olmuş doktor karaciğerden şüphelendi de tahlil yaptı sizde ihmal etmeyin doktorunuza bilgi verin
Salser1985 Oya48 böcek filan mı ısırdı acaba tenimiz hassas bu dönemde bende kaşınıyorum kanatıyorum kaşıdığım yerleri