denizers Arkadaşlar romatizmasal hastalığı olup hamile kalan yada sağlıklı doğum yapan var m ?teşekkürler .
Ozdmrkbraa denizers romotiodit artrit taşıyıcıyım crp sürekli kontrol altında 16+3 günlük hamileyim ilk gebeliğim inşallah sağlıklı doğumlar nasip olur
Ahsend49 denizers annemde romatizma var nezaman annemin ayakları ağrısa aynı yerden benimde ağtıyordu acaba bendede mi var diye şüpheleniyordum . Romatizma Bebeğe zarar verirmiki bi önlem almak gerekiyormu ?
Mercimeklerim Nasıl olıyor benimde gebelikte sürekli crp değerim yüksek çıkıyor ve crp yüzüne erken doğumla bi önceki bebeğimi kaybettim şuan hamileyim ve yine yükselişe geçmiş ne yapıcağımı şaşırmış durumdayım
denizers Ahsend49 benim de ayaklarm ağrıyordu test yapıldı romatizma biraz yuksekmis ,bundan önce üç dusugum olduğu için yapılan testler bunlar,demek k etkiliyor canım ben de bilmiyordum
Mihre Mercimeklerim Benimde 17,doktorum grip mi geçirdin dedi ama öyle bir şey yok üstünde de durmadı ama benim aklıma çok takıldı. 17 çok yüksek bir rakam çünkü.
Mercimeklerim Çok korkuyorumm antibiyotik kullanıyorum biraz düşüyor bıraktıktan aradan 1 hafta geçmeden pik yapıyor
Ozdmrkbraa denizers şu an için henüz başlamadık yani önceki kullandıklarımı bıraktık alerjik astımım da var tetikledi hamilelikte
Mercimeklerim Ayy evet benimkinide işte buğün dahiliye doktoru bazı kan testleri istedi pazartesi çıkıcakk nerden yükseldiğinide anlıyamıyoruz inşallah rabbim kucağımıza sağ salim alabilmeyi nasip eder
Mercimeklerim Benim öyle eklem ağrılarım yokta geniz akıntım var sürekli bir geniz akıntısıda o kadar yükseltir mi bilmiyorum
Ozdmrkbraa ingilteredenzeynep merhabalar kusura bakmayın bebekten dolayı buralara uğrayamaz oldum 🤭 bebeğim 36+3 te doğdu çok şükür korktuğum gibi olmadı hiçbir şey son haftalarda solunum sıkıntısı yaşıyordum ağrılarım artmıştı şimdi bebeğim 4 aylık oldu bel eklem ağrılarım çok şiddetli 😣