Kızlar dün kontrolümüz vardı 31 haftalık olduk ama doktor ultasonla muayene ederken rahimde sıkıntı var deyip alttan muayene etmek istedi muayeneden sonra rahim ağzında darlık var ve erken doğum riskin var dedi doktor çok korktum daha çok erken nst ye bağlandım sonuçlara baktı tekrar nst ye gönderdi onada baktıktan sonra yatış vermem gerekiyo deyip perinatolojiye yönlendirdi ordaki doktorlarda baktıktan sonra onlarda hastaneye yatmamı istediler bende yatışı kabul etmedim varmı benim gibi rahim ağzında darlık olup haftasında doğumunu tamamlayan çok korkuyorum 😣😣