papatya35 6haftalığım eğilerek ütü yaptım belime ağrı girdi normal mi acaba tecrübeli anne adaylarına sormak istiyorum
minikcasper papatya35 6 ila 8 hafta arası bel ve kasık karın alt ağrısı yaşadım. Şuan 14 haftadayım yorulunca gene belim ağrıyo. Hamilelikte oluyo bunlar 😄
Beebisimm papatya35 bu haftalarda bebek tutunmaya çalıştığı için zorladığınız da ağrı olur, bu yüzden 12.haftaya kadar mümkün oldukça kendinizi yormamanızı tavsiye ederim, dikkatli olmakta fayda var.
papatya35 Elfbyrm hemen yoruluyorum zaten bir şey yaparken bir düşük geçmişim var ondan biraz korkuyorum ufak şeylerde bile teşekkür ederim 🙏
papatya35 minikcasper bende son adet tarihine göre 6+1 oldum bu güne kadar yoktu bir şey yorulmalar da başladı normal demek ki teşekkür ederim 🙏
minikcasper papatya35 ah ah benimde 6 haftaya kadar bişeyim yoktu bi girdim 6 haftaya aboww 😄😄. İnşallah güzel geçer hamileliğin 🤗
papatya35 Beebisimm evet haklısınız dikkat etmek lazım birde burayı okudukça daha çok strese girer oldum forumda ki kötü örnekler de etkiliyor beni sanırım 😕
Beebisimm papatya35 hiç etkilenmeyin, eğer bebeğiniz sağlıklı ise böyle ufak tefek şeylerden bir şey olmaz merak etmeyin, özellikle gebelikte evham iyi değildir, kendinize zehir etmeyin bu güzel süreci tadını çıkarın 🌸
papatya35 Beebisimm Evet iyi şeyler düşünmek lazım devamlı olumsuz şeyler düşünmek insanı yıpratıyor inşallah Allah herkese sağlıklı gebelik sağlıklı evlat nasip etsin 😇🧿
papatya35 minikcasper teşekkür ederim canım gerçekten halimde kalmıyor Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🧿🥰🙏