mcmc34 Meraba kızlar 2 gündür bebeğin hareketlerini hissetmiyorum normalmi aceba? bu arada 22+5 gebeyim lütfen yardımcı olun
Yagmurtanesi mcmc34 hic icinde suphe birakma cnm hissetmedigini dusundugunde aile hekimligine git orada kucuk bir cihazla kalp atisi dinliyor hemde icin rahat etmis olur
Fatmasert Bende 24+3 deyim hareketlerini pek fazla hissetmiyorum ama 26.haftaya kadar normal diyorlar
Fatmasert 67380ipek yani 1 gün hissetmedigim bile oluyor cnm önce korkuyordum ama 26 28 e kadar normal diyolar özellikle 30.haftadan sonra önemli diyorlar
Fatmasert 67380ipek ayn cnm normal korkmana gerek yok yani😊inşallah sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı🙏😊