emineserkan2020 Kızlar kontrolden geldim yeni bebişimin kilosu 2600 boyu 44-45 cm dedi doktorumuz nasıl sizce sizin bebişleriniz ne durumda ?bir de tedbir amaçlı ciğer geliştirici iğne verdi her ihtimale karşı yaptırıyorum dedi bu konu da görüşünüz nedir
Prensveprensesinannesi emineserkan2020 34+0 da 2350 ydi. Benim tansiyon yüksekliğinden dolayı iğne yi yaptırdı sizin ne gibi riskiniz var ki erken doğum riski olunca yapılıyor benim bildiğim kadarıyla
tugbaayaz emineserkan2020 35+0 da 2700 kilosu boyunu söylemedi bu sefer ama çok uzun 39 haftaya uyumlu dedi hep önden gidiyordu zaten boyu bende kaç cm diye sormayı unuttum
emineserkan2020 Prensveprensesinannesi Arada benim de tansiyon yükselmesi oluyor ama düzenli bir şekilde değil özellikle sabahları sadece başka bir riskim yok şu an için
Prensveprensesinannesi emineserkan2020 ilk dozda hareketlerinde sıkıntı olmadı aksine çok hareket liydi ama ikinci dozda gün boyu hareket yoktu bide yüzüm çokk kızardı kıpkırmızıydı geçti ama iki gün sonra iğneden mi bilmiyorum
emineserkan2020 Prensveprensesinannesi bana 4 kutu verdi iki kutusunu sabah karıştırıp vurulacaksın dedi diğer ikisini de akşam dedi siz nasıl yaptırdınız
Prensveprensesinannesi emineserkan2020 hemşire ikisini bir yapıp vurdu iğneyi iki akşam iki sabah vuruldum