Ayın 14 ü Salı günü yapılan doktor kontrolüm de nişanım ın gelmesine ragmen rahmimin yumusamadığını kasılma ve sancım olduğu içinde bebeğin çok fazla içerde kalmamasının doğru olacagını söyledi. 16 temmuz a hastaneye yatış verdi. Perşembe günü sabah kahvaltı sonrası saat 9 da hastaneye yatışım yapıldı. 10 gibi doktorum geldi muayine sonrası rahim agzı açılsın diye fitil takılmasını söyledi. 6-8 saat arasında etki edeceğini söyledi. 2 saatte bir ebe alttan kontrol etti ve Rahim agzını hem çekmeye hem genişletmeye çalıstı. Bunun sancıdan daha çok acı verdiğini söyleyebilirim. Her kontrol sonrası ağladım. 3 ten sonra suni sancı ile takviye yapıldı. Ve hiç bir şekilde rahim agzı da bir değişiklik olmadı. Kaç kez kustugumu hatırlamıyorum sancıdan. Normal doğum için o kadar çok direndim ki aksam 8 gibi suyum geldi ve ağrıların boyutu değişti. Merdiven inip çıkmak, sıcak dus, plates topu yürüyüş hiç biri fayda etmedi. Gece 10 a kadar açıklığım sadece bu kadar müdehale ve sancıyla rağmen 1 cm ilerledi. 10 da baglandıgım nst de bebeğin kalp atışlarının düştüğünü fark etti doktorum ve acilen sezeryana alındım. Bütün ısrarlara ragmen genel anestezi istedim. 1 dakika da gelen doğum sancım ama açılmayan rahim agzımla sezeryan sonrası kızıma kavuştum. Kızım çok iyi çok şükür. Ben 10 saatlik sancı sonrası harap haldeyim. Size doğumla ilgili vereceğim en yegane tavsiye hamilelik süreciniz doğumunuzu da etkiliyor. Ben normal için sonuna kadar gitmeye çalıştım ama kızım normal dogumu istemedi. Ne olursa olsun siz bu büyülü süreci normal psikoloji ile geçirin. Allah evlat isteyen herkesin kucağını tez zamanda doldursun.