KubraSS- Lacivertli_kelebek kadın zaten gitti kaç saattir haber yok ilk gebeliği yorum yaparken sert izah gerekmez böyle hassas konuda bence
Sermec27 KubraSS- Allah korusun umarım benim yaşadıgımı yaşamamıştır eger Allah korusun yasıyorsa su an ne haldedir kendim gözümün önüne geldim en uzun geceydi cok dualar ettim arkadasa inşallah dogum yaptım bebeğim kucagımda diye haber verir bize 🤲😔
Lacivertli_kelebek KubraSS- Böyle şeylerin vakit geçirmeden gitmek lazm dedim bende sert dille konuşmadım.ikisi de iyidir inşallah rabbim korur onlari🙏🏻
KubraSS- Sermec27 insAllah Allah’ım evlatlarimizi bize bizi onlara bağışlasın Rabbim 3vlatla sağlıkla imtihan etmesin insAllah sanada bol sabır versin acını dindircek evlatlar nasip etsin insAllah sağlıkla canim
Dila04 Sermec27 allah razı olsun canım çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alırız şuanlık öyle bi durum yok
YagizAsyaMom Hilaltrkmn aynı şekilde bende bu durumdayım 31+1 günlük 2 gün haraket durumu iyiyse 5 gün kötü oluyor
Sermec27 KubraSS- Amin rabbim kimseyi evlatla imtihan etmesin cok zor bir imtihan cünkü inşallah arkadas güzel haberleri verir 🤲😔
Dila04 KIZLAR MERHABA BEBEĞİM VE BEN GAYET İYİYİZ NEDEN OYNAMADI BİLEMİYORUZ AMA NST YE GİRİNCE OYNADI İKİMİZDE DE BİR PROBLEM YOK ALLAH A ŞÜKÜR ÇOK SAĞOLUN
Berfin_kycn Dila04 ay iyi bari ya çok şükür ❣️stres de yaptın ondan belki oynamadı oynamadığı zaman hiç stres yapma çikolata felan ye sol tarafına uzan ve onunla konuş öyle tepki verir❣️
Sndserl Dila04 ohh çok şükür canım merak ettik seni Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah🤲🌼
Aada Dila04 böyle bir durumda nereye gidiliyor. Kendi doktorumuz mu veya acil mi acaba? Yada gece acilde bakıyorlar mı? Sabah gitsek offf çok aklıma taktım