Dila04
Canım 39+4 ken hareketi azaldı diye doktora gittim nst beğenmedi ertesi gün suni sancı ile doğum başlatıldı. Fakat bebeğim 6 saat geçmesine rağmen başı bile gelmedi açıklık sıfırdı, spinal sezaryene alındım doğduğunda 3 tur kordon dolanmıştı boynuna. Asla ihmal etme bişey yoksa bile gidip göster 🙏